Tema: Re: antivirus for Win7
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-01 12:27:00
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:hmfmpn$frp$1@trimpas.omnitel.net...

> Nemanai kad per kokia nedokumentuota M$ skyle ta UAC'a paprasciausiai galima isjungti?

Teoriškai, jei yra kokia branduolio lygio skylė su leidimų lygio pakėlimu, tai net it UAC išjunginėt nėra prasmės, galima tiesiai pasitvarkyt. Bet juk mes ne apie tai?

Aš taip paprastai galiu pasakyt, kad eilę metų net ir dirbdamas su admino lygio paskyra nesugebėjau įsisodinti viruso, nors progų buvo.

> Ar tiesiog kompa zombiu paversti, kad UAC'as ne necyptels?

Joks A/V neapsaugos nuo 0 day exploit'o, jei nebūsi sistemos nusipatchninęs. Nematau prasmės veltis į šitą ginčą.

> O siaip tai manau siais laikais antivirusai (dar
> geriau antivirus + firewall + antispyware) tikrai ne karve kainuoja, todel jei kompo saugumas ir
> jame esantys duomenys rupi tikrai imanoma ta antivirusa legaliai isigyti.

Kaina čia ne pričiom. O spartos praradimas - tikrai taip. O gi paprastiems vartotojams tai visiškai nebaisu, - nes neturintis admino leidimų kirminis sėdi sau kamputyje ir rūko nieko neveikdamas, kol jo nesutraiškai.