Tema: Re: virtualizacija hyper-v vs vmware
Autorius: Aladdin
Data: 2010-01-04 09:18:30
On 2009.12.30 14:56, andrius.kr wrote:

> Ne nebuvo. Ir abejoju ar verta pradėt svarstyt dar ir apie trečią...
>
> "Zilvinas" <nera@mailo.com> wrote in message

Tavo atveju jei uz Datacenter'i sumoketa, tada gal ir verta butu naudoti Hyper-V serveri, nes galesi
kiek nori virtualiu nemokamai leistis. Tu tu pardaveju paprasyk dokumento, kuriame butu rodoma, kad
tas pats licenziju atzvilgiu galima turint ESX.

As naudoju tiek ESX, tiek dabar bandausi Hyper-V R2. Is to ka maciau, vmware sprendimas yra gerokai
lankstesnis, bet tai nereiskia kad Hyper-V yra visai prastas.

ESX atveju galiu pasakyti labai dideli minusa, bent man. Jei pvz. dirbama su dviem san disku
masyvais ir norima pvz. paduoti esx'ui mirrorinta vmfs'a - graudziai ciulpsi, nes ESX'as to
nesugeba. Jei naudosi standalone Hyper-V serveri, ne kokiam klasteryje ir be live migration'o,
galesi jam paduoti mirorinta diska, kas mane labai dziugina.

Jei su hyper-v noresi tureti live migration'a, tada reikes dasipirkti Symantec solution'a, jei
noresi mirorintu disku.