Tema: Re: SBS 2003 exchange server 25 port problem.
Autorius: Filip M
Data: 2009-12-18 09:17:20
dekui uz atsakimus. taip serveris turi 2 NIC naudojamas kaip rauteris ir
mail serveris.  taip sbs premium versija.useriai jungesi per smtp i serveri
vidiniame tinkle.
buvau sukonfigines kad useriai naudotu exchange tiesiogiai is outlooko bet
uzsikisa laiskais servas kai useriu laiskai saugomi serveryje o ne useriu
kompose.

galvojau apie ISA . tik dar neisigilinau kaip ten viskas veikia. reikes
paukoti koki savaitgali.