Tema: Re: Upgrade Win7
Autorius: krx
Data: 2009-10-22 22:24:45
OEM versijos - nemanau. Retail, arba volume licensing - taip. Nebent dar kol
oficialia ne ragas, pirma sumoki už naujinimą į Vista, o tada iš jos į - 7.

Beje, ar matai būtinybę tą daryti? Juk 7 windozės tai plikos vienaip ar
kitaip dar, iki SP1 kažkiek teks palaukti. XP, nors ir buvo 5.0 => 5.1
naujinimas, bet plikos yra apykreivės (ne tokios kreivos kaip 2000, bet vis
vien kreivos). Realiai geru OS tapo tik po SP2, na minimum SP1. O dabartinis
XP+SP3 - labai normali situacije be jokių esminių idiotizmų.

Į 7'ukus manua verta naujinti tik tuo atveju, jei svarbu saugumas. Aš aišku
turiu omenyje ne gerą saugumą, kaipo tokį, o tiesiog santykinį saugumą.
Kaina kurią sumoki - suderinamumo trūkumas.