Tema: Re: Duomenu atstatymas kontrolerio gedimo atveju
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-06-13 10:28:48
2014-06-13 09:30, Vasaris rašė:
> Paprastai normali DB neužsimontuotų arba pati nusimontuotų po tokių bajerių.

Axapta + Oracle

> Visko būna, bet ką tada veikė gerasis kontroleris?

Tai ir parasiau, kad vienam kontroleriui nulekus aiskinosi, kuris is
kontroleriu geras. HP serveriu pardavejas nesugebejo to padaryti,
siuntinejo pacio kontrolerio logus i HP. Pradzioje aiskinosi indijoje,
veliau aukstesniame lygyje ir sprendima siusti nauja kontroleri prieme
dar aukstesniame. Nezinau detaliu, bet supratau, kad pacia HP buvo idomu
rasti priezasti ir ivertinti ateiciai

> Negaliu sutikti, nes mano atveju visi iki vieno gedimo - tik diskų. O jų tikrai nemažai.

Todel ir klausimas ka daryti kontrolerio kritimo atveju. Idomumo delei
paskaitinejau http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc754015.aspx

wbadmin.exe start systemstatebackup -backupTarget:\\backupsrv\backupShare

Tuomet kontrolerio gedimo atveju kai isgadinti duomenys, uzsikrauni nuo
kompakto, formatuoji diska, pasidarai kopijos kopija i USB.
Tuomet is kompakto leidi wbadmin start systemstaterecovery -version:...
nesuveikia, nes
wbadmin get versions is USB nepazista

Kazka ne taip pabandziau?