Tema: Re: Dėl spausdintuvų
Autorius: krx
Data: 2009-09-17 23:28:21
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message
news:h8u2c5$hcq$1@trimpas.omnitel.net...

> optimistas. Nebent windausų spool'eriui galima nurodyti iš kur leidžiama
> priimti darbą.

Na taip esu optimistas ;-) Nueini į spausdintuvo nustatymus išmeti viską
lauk grupę "Everyone", "PowerUsers" ir kitas prieštaraujančias temai/tavo
karmai ir pasakai "NETWORK" grupei teisė "Print" = Allow. Ir lokaliai, prie
konsolės, prisijungęs vartotojas prieigos prie spausdintuvo neturės, tuo
tarpu per tinklą - prašom.

> Iš kitos pusės, LAN->LPT/USB dėžutė kainuoja ~150 tautinių perkant vietoje
> ir nuo 70 perkant užjūriuose. Ir apskritai, tokius dalykus galvoti reikia
> perkant printerius ;)

Ne pas biudžetinius galvojimas :-P Tiksliau jie sukasi kaip gali su savo
pinigais, politikomis, pasikeitimais ir etc.