Tema: Re: Dėl active direcotry offline naudojimo
Autorius: krx
Data: 2009-09-11 14:45:07
Be abejo. Įprastai nešiojamų kompiuterių bevielio ryšio užmezgimo programinė
įranga turi integruotą funkcionalumą, kuris priklausomai nuo bevielio tinklo
ID, krauna vieną ar kitą profilį, kuriame gali nustatyti, kad automatiškai
"paskambintų" į VPN. Kai tik tas tinklas tampa pasiekiamas (pvz.: parsinešus
namo), profilis automatiškai įkraunamas. Jei to nėra - visada galima ką nors
paimti iš trečių šalių ar suburti su scenarijais.