Tema: Re: dovana
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-11 18:15:29
On 2021-02-10 20:36, Linas Petkevičius wrote:
> Dar viena linka uzmirsau:
>
> https://eteismai.lt/byla/263485628456442/e2A-1171-196/2017
>
> 15 punktas. Apeliacinio teismo kolegija, bet px - gali buti visokiu
> nuomoniu.

Linai, tu nesinervuok, ramiai ;) Pats ramiai paskaityk ką segi ir
pamatysi, jog aš viską tą patį rašiau ir jokių prieštaravimų nėra. Va,
tavo paminėto 15-o punkto pradžia:

"Vienas iš sandorių yra dovanojimo sutartis (CK 1.63 str. 2, 6, 7 d.,
6.154 str. 1, 2 d.). Dovanojimo sutartis yra dvišalis sandoris,
išreiškiamas dviejų šalių suderinta priešpriešine valia"

O aš ką rašiau? Aš taip ir rašiau, jog "kiekviena vienašalė sutartis tuo
pačiu bus dvišaliu sandoriu". Lygiai tas pats ir su Vienašale Dovanojimo
sutartimi. Sutartis - Vienašalė, o Sandoris dvišalis.

Mano galva, ši tema išsemta, nebematau prasmės kartotis, nes daug kitų
darbų užgriuvo.