Tema: Re: Smart tv: kartu ar atskirai
Autorius: toms
Data: 2015-10-05 15:58:09
Pilnai pritariu svyt. androidini stickas stipriai lenkia smart tv... nebent
tas smartas iskart ant androido padarytas.
Kiek teko naudotis smart TV tai ziauriai nepatogu. O smart stickas
kombinacijoj su giroskopine pele labai dziugina.
Dar vienas jo privalumas: kai vaziuoji i kokia kelione - isimetei i kurpine
ir bet kuriam kraste turi ta pati vaizdeli, tuo paciu ir zemelapius ir siaip
kelionei reikalingus duomenis :)  Isbandziau lenkijoj - labai praverte.

svyt:
Paemiau giroskopini mousa - patenkintas, bet yra minusu:
 - ne visi appsai (pagrinde geimai) palaiko mouso paspaudimus - tik touch
 - giroskopai matyt skirti tik peles valdymui - i androida nepersiduoda
giroskopo signalai (arba nezinau kaip ijungti)
 - mygtukai be apsvietimo - vakare tenka kambary lempa ijungt, kad matyt ka
rasai
 - maniskio tik 5 mygtukai programuojasi Infrared komandom - tipo valdyt
telikui ir pan. tai dabar siuciuosi analogiska bet kur tipo visus mygtukus
gali uzprogramuot
http://www.ebay.com/itm/Vigica-MX3M-2-4GHz-Wireless-Fly-Air-Mouse-Keyboard-remote-Control-MIC-for-TV-BOX-/261529413302?hash=item3ce45e26b6