Tema: Re: dėl KASKO draudimo
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-30 17:18:30
On 2015-09-30 16:28, Linas Petkevičius wrote:

> Tu rimtai siulai draudikams tai Lietuvoje?

Nesiūlau, ne man spręst kaip jiems geriau, tik parašiau kaip yra kitur.
Kita vertus, jei tai labai pasiteisina Belgijoje, gal tai bent iš dalies
pasiteisintų ir Lietuvoje, juk, dauguma žmonių yra sąžiningi ir
nepiktnaudžiaus spidometrų sukinėjimais. Bet kas tikrai yra akivaizdu,
sąlygas padarius lankstesnėmis, daugiau žmonių drausis KASKO, o tai
suteiks daugiau pajamų ir, be abejo, kažkiek daugiau išlaidų dėl
sukčiavimų, bet viską subalansavus, manau, bendrovėms turėtų likti pliuso.

> Dauguma is ju yra grynai statistikai, skirtai aktuarijams ir kainos
> neitakoja.

Tikrai gali būti. Giliau UK draudimo niuansais nesidomėjau, tai
nepakomentuosiu.

> Netiesa.

Reiškia, įspūdis neatitinka tikrovės. Ok, tada klausimą konkretizuosiu -
kaip "teisingai" susižinoti daugumos ar bent pagrindinių draudimo
bendrovių kainas? Kurios bendrovės vertos didesnio pasitikėjimo?
Trumpiau tariant, į ką pirma kreiptis?

Pvz. guglas greit randa šituos:

https://www.draudimas.lt

http://www.manodraudimas.lt

Ar tai "teisingos" kontoros ar geriau į kokią kitą?

p.s. gana suintrigavo šita eilutė:

"* Sąlyga: mes pirmi turime derinti dėl TP KASKO draudimo su draudikais.
Neturi niekas kitas būti susisiekęs su draudikais prieš mus."

Ką tai galėtų reikšt? :)