Tema: Re: garantija daiktui, kuri reikia sumontuoti
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-09-11 21:55:02
siandien siuo klausimu skambinau i vartotoju teisiu tarnyba, tai pasak
ju, darytina isvada, kad islaidos keiciant ta daikta turi buti
kompensuotos. Ir jei pardavejas, pateikus tau prasyma su islaidu
saskaitom, atsisako tai padaryi be jokio pagrindo, tai gali kreiptis i
vartotoju teises. Na, mano atveju pardavejas kolkas ziuri geranoriskai i
visa tai, tai tikiuosi nereiks sokiu su bugnais.