Tema: Re: Sala pabėgėliams.
Autorius: Sail
Data: 2015-09-10 09:19:30
Tai net neabejoju kad europai finisas, tik laiko klausimas kada.

Ciurkos (kai ju kiekis virsys kritini, o su ju dauginimosi tempais tai bus
anksciau ar veliau) demokratiskai nubalsuos, kad nx ta demokratija ir kad
sariato teise yr geriau.

Tada visus vietinius kitokio tikejimo evropeicus pasodins ant kuolo, kaip ir
daro pas save namie.

Vienintelis sansas gal pavyks man laiku uzsilenkti ir to nepamatyti...

Ant kiek reik but bukais kad to nesuprasti? Issiusti pagyvent politikus
metams i kokia sirija ar irana, ir tegul grize priimineja sprendimus
remdamiesi praktine patirtim, o ne teoriniais samprotavimais apie
humaniskuma.