Tema: Re: asmens paieshka
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-30 23:49:47

"Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message news:mrvpmp$f7h$1@trimpas.omnitel.net...

> Fotkes aisku neturi?

Ish paskutinio atskridimo neturiu, greit ir netiketai prileke. Turiu ish prieshpaskutinio, ten skrido leeetai, bet toleliau, foto neispudinga.

> Ne, taip pizdelint nenormalu.

Tai cia ir buvo mano itariama versija - anstolis negali, tai paprasciausiai paprashe pazhistama pareiguna, kuris gali? Ir tai yra neteiseta?

> Yra. Paprastai asmuo i paieskomu sarasa itraukiamas ikitesminio tyrimo
> pareiguno, prokuroro ar ikiteisminio tyrimo teisejo sprendumu.

Ten teismais ir ikiteisminiais tyrimais nekvepia, max aplinkosauginis ATPK pazheidimas. Aplinkos apsaugos pareigunai nerandantys NT savininko turi galimybe paskelbt paieshka? Kai neturi pazheididmo irodymu, o tik itarimus ?