Tema: Re: Pirkimo per amazon.de ypatumai - KB!!!
Autorius: GS
Data: 2015-08-05 09:53:46
2015.08.04 02:36, Bronco rašė:
> On 2015-08-03 08:35, GS wrote:
>> Kiek suprantu, siuntinio neatsiiminėti? Ar atsiimti ir prašyti
>> kompensacijos už sumokėtus mokesčius?
>
> Kadangi problema ne prekėje, o priskaičiuotuose mokesčiuose, tai 
> logiška būtų, jei tu prekę pasiimtum, o apie patirtus "nuostolius" 
> praneštum su įrodymais amazonui, kuris ir spręstų jų kompensavimo 
> klausimus. Bet tai tik mano nuomonė, kuri nebūtinai bus teisinga. 
> Geriau šitą klausimą užduok amazon suportui.
>
Amazon'o reakcija tokia:

've checked and can see that your order was placed with a seller on 
Amazon Marketplace. Items ordered via Amazon Marketplace aren’t directly 
fulfilled by Amazon.

Since they are located in China (and they are only using Amazon.de as a 
platform for selling), I am unaware of what VAT rate has been applied to 
your order (if any). The info (Alle Preisangaben inkl. MwSt.) means that 
all applicable VAT rates (if there were any) have been added to that price.

Tada jie viską permeta ant kinų, kurie turėtų atsakyti per 3 dienas. 
Matyt reikės paklausti, ar kinai patys tvarko prekės aprašymą amazon.de 
puslapyje ir kas yra atsakingas už klaidinantį įrašą, kad VAT yra sumokėtas.