Tema: Re: triuksmaujantys kaimynai
Autorius: Gipsas
Data: 2015-07-24 11:47:33
Manau, kad reiketu bandyti pasikalbeti dar karta...Tiesiog moteriske gal
apstulbo, gal isisgando, gal jai netiketa buvo?
Ziurek, gal kita diena vyras atidarys duris, tai rasit mazu kalba? Kazkaip
atrodo, kad teisiniais dalykais ar piktumais nelabai cia ka galima pasiekti.
Primesk ir tai, kad jie ka tik atsikrauste, naturalu, kad stumdomi baldai,
gal remontuojasi...? O ir mergickoms nauja vieta, tai krykstauja is
laimes...
Tiketina, kad keleta menesiu bus ir ikurtuves svenciamos, draugai, sveciais
lankysis...Taip kad kantrybes, zmogau..