Tema: Re: Casco draudimo niuansai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-07-13 22:42:24
manau draudimui brangiau kainuotu tai irodyti teisme (kaip gavosi BTA su
negaliojumu uzsienyje), todel pranesimu laikoma skambutis policijai. O ir
logiska:

-Labadiena, nuvaziavau griovin, atavziuokit, nes taip nori mano DK
-Eik nx, tavo reikalas, kur vaziuoji
-Aciu, Viso gero.

Ir viskas, draudikas nemoketu?

"LabaiNespauda"  wrote in message news:mo0jue$eaj$1@trimpas.omnitel.net...

Registravimas yra uzfiksavimas popieriuje.
Kol to nera, yra tik skambutis konsultacijai, o ne pranesimas.
Jeigu to gana, valio.