Tema: Re: Savaitgalis prie ežero ->augintinių maudynės ežere?
Autorius: Exx
Data: 2015-07-09 10:56:12
On 2015.07.08 15:37, Dainiushas wrote:
> vienok, ten tas šuo realiai trukdė, ar šiaip koks retriveris ieškojo su
> kuo pažaist? :)

buvo keletas jų, vienas nedidukas toks, bet nežinau veislės, kitas
auksaspalvis retriveris - va tas kai įbrido, tai dauguma žmonių pradėjo
kelti bangas kieno tai šuo, nes vandeny žaidė kokie 5 vaikai iki 2 metų,
tai mamytės rėkalojo, kad paimtų šunį greičiau, nes anas tarp jų pradėjo
maltis. Bet čia neesmė, aš taip pat turiu šunį fainą ir gerą - biglį,
bet kažkodėl net minties nėra atsivest jo ten, kur daug žmonių, o ypač į
pliažą.