Tema: Re:Kaimynas chamavoja
Autorius: gadget
Data: 2015-07-09 07:21:28
Bendro naudojimo teritorija bendrijose yra bendroji daline nuosavybe.
Nei vienas gyventojas nera "lygesnis" uz kitus. Visi sprendimai
 del bendrosios dalines nuosavybes yra priimami visuotinio
 susirinkimo metu daugumos balsais.
Jei vienas gyventojas sugalvojo padeti kitiems nemokamai
 paklodamas atliekamas plyteles - aciu jam, arba savavaliska
 statyba svetimame sklype, teismas, pilnas buvusiu salygu
 atstatymas savo lesomis.
Papildomu privilegiju siuo atveju jam tas nesuteikia. O gali ir
 uztraukti bauda

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/