Tema: Re: Del zalios kortos losimo
Autorius: Denn
Data: 2015-06-02 14:39:33
Na, bet esme, kad kazkas bando prisidenge NEMOKAMA loterija pasipelnyti is
to pinigu, pasidare vienas prie vieno puslapio kopija ir pasinaudojant
zmogaus duomenis. Kaip nebutu keista niekad negaudavau tokiu laisku, tik po
registracijos tikroje loterijoje atejo fake'inis laiskas su visa mano
teisinga info. Tai ka ten pas juos info i placiuosius vandenis plaukia ?