Tema: Re: avalynė
Autorius: gopenzo
Data: 2015-05-29 22:42:54
tai va, buvom 3dienį su inspektore parduotuvėje, pažiūrėjo, pasakė kad tai nėra mažareikšmis trūkumas ir rekomenduoja grąžinti pinigus. kadangi pirkta per interneta, tai laukiam pavedimo.

dar inspektorė minėjo kažkokį ale naują straipsnį, kad dabar pardavėjas gali siūlyti pašalinti trūkumus, bet pirkėjas turi teisę atsisakyti ir reikalauti grąžinti pinigus.

šiaip tai pradeda užknisti. aš asmeniškai esu suinteresuotas gauti kokybišką prekę, o ne nusipirkti šūdą ir po to tampytis su inspekcijom, kad man grąžintų mano sunkiai uždirbtus pinigus:)

"gopenzo" <netikras@jamailas.lt> wrote in message news:mjihcm$n0h$1@trimpas.omnitel.net...
> sveiki,
> 
> yra batai, nešioti dvi dienas. atplyšo padas. pardavėjas raštiškai atsisako grąžinti pinigus ir siūlo avalynę taisyti, argimentuodamas tuo, kad atsiradę defektai yra nežymūs ir lengvai pataisomi. pardavėjas pripažįsta, kad defektai atsirado dėl gamintojo broko. aš noriu atgauti pinigus.
> 
> aš kiek žinau tai pirkėjas sprendžia ar taisyti, ar atgauti pinigus. ar aš klystu?