Tema: Re: Savavale statyba ir anstolio vykdomasis rastas
Autorius: DDD
Data: 2015-05-25 16:00:09
Namas kolkas nenupirktas, pazet sunkoka.

namas senos statybos ant garazo (20m) prilipdytas antras aukstas.

Ar galetum ivardint bent grubius rezius nuo iki, kad turet supratima.

Kaip ir minejau 18 metru ilgio siena apie 3 metrus aukscio su langais.
Sienus sumuritos is kokiu nors lengvu skyciau ytong blokeliu.
  stogas skardinis.