Tema: Re: Q:Dėl atostogų trukmės
Autorius: Liudas bet ne Gira
Data: 2009-03-27 13:00:27
"Dream-Colored Bunny" <cream@lemon.nospam> wrote in message news:gqi1gm$1l4$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas mus rašomas prašymas su datom: nuo - iki. Tai pagal tas datas ir suteikiamos atostogos.
> Bet jei pas jus prašymas rašomas nuo kada ir kiek dienų, tai čia priklauso tik nuo to žmogaus kas priima atostogų prašymus, kaip jis tai interpretuos.
> Teoriškai tai nuo kovo 30d. iki balandžio 14d. gaunasi tik 13 atostogų kalendorinių dienų.

Prašyme parašyta: "nuo kovo 30d. iki balandžio 13d." t.y. 14-ika kalendorinių dienų.Tačiau tame tarpe yra 2d. šventinės.
O ginčas iškilo dėl to, kad jeigu aš grįžtu balandžio 14d. į darbą, tai mano manymu aš būsiu atostogavęs tik 13-ika dienų.Su tuo nesutinka mano tiesioginis viršininkas.Jis sako, kad turiu grįžti balandžio 14d. ir skaitysis, kad būsiu atostogavęs 14-ika dienų.Ko tai įtariu, kad jis mane nori prigauti :)