Tema: Re: Mokesciu inpektorius-teises, pareigos
Autorius: Gintas
Data: 2012-09-23 04:44:22
Skundas neanoniminis. Nuo kaimyno, kuriam po insulto diagnozuotas kazkoks lengvas nesiorentavimas aplinkoje. Oficialiai! Nu ir? Nueina toks, raso pareiskima, kuris pagristas vien jo pasakojimu ir pareigunai ima tikrinti. Nu, patikrina. Nepasitvirtina. (Buvo jau panasus pareiskimas policijai) Tas, nusipjoves eina i kita institucija (dar nedasiprotejo tai paciai rasyt kita pareiskima) ir vel raso: "mano giliu isitikinimu, kaimynas (tobis as) GALIMAI vykdo neteiseta veikla. Prasau reguoti ir patikrinti. Nu ir vel tikrins? Karusele sukasi, o as vis privalau eiti visur ir aiskintis, kas kam prisisapnavo. Pareigunai skescioja rankomis-tipo kol nepripazintas psichiniu ligoniu, jie turi reaguoti. Vadinasi pareigunai vis turi aiskintis, as vis teisintis, o ligonis laiko turedamas vis pareiskimus rasys, vis remsis vien savo nuomone ir del pastarosios jokios atsakomybes nenes? Nes raso:"galimai" , "mano manymu" :) Smeizto tarsi ner? Na, juk manyt, tai ne teigt?