Tema: Re: pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Raulis
Data: 2009-03-18 13:50:16
Nereikia sarkazmo, Jolita. Zmogus kitam padare nuostoliu plius moraline
zala. Dabar bando isvengti atsakomybes. Normaliam zmogui, net du vaikucius
turinciam, turtu galvoje sukiotis pirmas klausimas, kaip geriau su
nukentejusiuoju atsiskaityti. Ir tik po to teismo klausimas. Jeigu
nukentejusysis pretenziju netures, visa kita daug lengviau. Atsiminkime
Bickausko ir jo suzalotos moters atveji.