Tema: Re: del radijo tasko
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-17 11:11:33
Bute tas radijo taskas yra?
Sutarciu jie neperrase savo laiku, tai dabar taip ir yra su visais.
Del 15Lt uz atsisakyma: bent pries pora metu jie aiskino, kad tie pinigai yra ne uz atsisakyma, o uz meistro iskvietima. Nutraukimas paprastas - surasyti jiems pranesima, kad po 30 dienu nebesinaudosi ju teikiamomis paslaugomis. Man taip tie mokesciai dingo dviejuose butuose kai reikejo. Tiesa pirma karta teko su jais daugiau pasinervuoti, teko jiems nesti ta rasta, nenorejo registruoti ir t.t., nors ja uturejo vartotoju gyneju isaiskinima...