Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2009-03-16 13:10:12
patarciau inspekcija.lt ten jie pakonsultuos

nes pas mus pripainiota su garantijomis ir prekybininkai tuo piktnaudziauja-
po garantija pradedama aiskinti gamintojo isipareigojimas atlikti garantini
remonta gedimo atveju.. ,t.y apie pinigu grazinima stengiasi nekalbeti..

Man kazkaip inspekcijoje sake, kad  del prekes kokybes, t.y nekokybiskos
prekes gali kreiptis 2 metus , net jei garantijos terminas yra 1 metai... -
Kadangi mano gincas ir taip isprende tai askinimasi nutraukiau..