Tema: Re: Parasas
Autorius: Fred
Data: 2009-03-12 13:46:17
    Irgi budas, vienas kitam po smugi - ir sutartis abipusiu surarimu
nutraukiama.
    Man tokie klausimai savotiski iskyla, nes matau didziulius netobulumus
tiek sitoje sistemoje, tiek ir anksciau keltoje diskusijoje su mokejimo
kortelemis ... Apgauti arba "apsimesti slanga" gali bet kuris truputi
ismanantis ir noritis tai padaryt.