Tema: Re: Skolų išieškojimo išlaidos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-24 14:39:44
O vat man idomu - ka jie gali atsiusti.

Ziurim realiai. Linas skolingas Laimonui. Laimonas tokiu skolininku turi
dahuja. Jis nueina i UAB "Raidziu kratinys", nunesha jiems savo skolininku
sarasa, Laimonas sudaro su jais sutarti ir papraso su jais pabendrauti.
UAB'as, kaip koks eilinis pastas, issiuncia visiems skolinikams laiskus. As
gaves toki laiska Laimonui susimoku. Po kokio menesio, ateina pas mane tie
pastininkai ir sako  - "Cia Laimonas mus prase laiska tau atsiusti, todel tu
dabar mums skolingas". Ko tai galvoju, kad nelabai ash tureciau buti jiems
skolingas. Argumentas - "mes siunteme tau laiska, apiue tai, kad tu
skolingas Laimonui, o Laimonas mums uz tai nesumokejo"... Nu liudna, kad
nesumokejo, ka ash galiu pasakyt.

Kokie santykiai su UAB'u pas mane? Sutartiniu neishlausi, deliktas irgi
nesigauna...

"Laurynas"  wrote in message news:k17opv$bc7$1@trimpas.omnitel.net...

>O neturetu buti taip - Mikrovisata sumoka Lindorfui, o po to bando
>issieskoti ish skolininko?

taip nedaroma, lindorfas dirba ant sėkmės mokesčio

> Nes ash kaip skolininkas, kodel tureciau tiketi Lindorfo zodziu, kad juos
> Mikrovisata kazka ipareigojo? Ypac jei jie sako, kad man jokiu pretenziju
> neturi.

žodžiais apskritai nereikėtų tikėt, manau paprašius jie atsiųstų jų teisę
pagrindžiančius dokumentus.