Tema: Re: VMI ant LT
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-24 18:07:28
na, jei pingai imesti i saskaita -gali skaiciuot kaip pajamas, bet juk tada turetu pasiteirauti ir apie islaidas? Tarkim pirkau daikta, istraukes is taupykles pinigu. Isigijimo ceki turiu. Jis man nepatiko, tad emiau ir pardaviau su minusu  per ebay. Gavau 2000 eur. Gautus pinigus is paypal permeciau i saskaita ir isgryninau. Kada tureciau laukt ziniu is VMI? Manau tureciau teise pateikti isigijimo cekius ir jiems irodyt, kad jokio pelno negavau. Siaip -nieko nedeklaruoju, mat nieko susigrazinti  ir neketinu. Miskinis taip sakant, gyvenantis is naturinio ukio.

Papasakok apie savo patirti. Nugasdinai kiek :)