Tema: Re: .lt domeno registravimas, kai yra firma tokiu pat pavadinimu
Autorius: FX
Data: 2012-04-11 17:12:30
To nereikia, bendriniai zhodzhiai yra bendriniai svarbu nespekuliuoti
akivaizdzhiai domenu ir konkurencines veiklos ar kokios nors zhalos tos
ymones verslui per domena nedaryti :)

FX

"OgOwAu"  wrote in message news:jm4375$4id$1@trimpas.omnitel.net...

Nori buti ramus :) susigalvoji  karaujo klana kaip prekini ar dar biesas
zino koki zenkla
Registruoji ji
ir psio ...:) ta II gales susideti savo pretenzijas i minkstas vietas....

On 2012.04.11 16:52, audrius wrote:
> sveiki,
>
> yra noras uzregistruoti .lt domena, kuris susideda is 2 zodziu, tarkim,
> abu yra bendriniai kaip pvz "kraujo klanas" :) butent linksniai atitinka,
> abu daiktavardziai, pats tinklapis butu susijes ir su "krauju" ir su
> "klanu".
> dabar apsidziauges varau pas registratoriu bet pries tai netycia surenku
> googlej situos du zodzius ir matau, kad nuo senu senoves yra kazkokia
> individuali imone tokiu pat 1:1 pavadinimu (aisku domeno neissipirke)
>
> klausimas:
> [...]

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 120411-0, 2012.04.11
Tested on: 2012.04.11 17:07:33