Tema: Re: Testamentas
Autorius: T:\)
Data: 2012-03-29 09:27:41
manau, kad advokate siulo rasyti pretencija konstantuojant faktines aplinkybes, t.y., kad su senoliu buvo sutarimas, kad tevukas ji priziures, o mainais i tai jis galejo naudotis zeme ir ja paveldeti po senolio mirties. Kadangi gyvenimas nenuspejamas, paveldeti nespejo. Taciau tuo laiku kai naudojosi zeme jis ja "pagerino"(uzsodino soda, aptvere tvora ir pan.), todel prasoma kompensuoti dali islaidu.
Gal ir isdegtu toks variantas, bet vienas mazas nuansas - jei as buciau senolio paveldetojas ir pas mane atejus pirmi zodziai "va pretencija" tai galiu ir pasiusti pasivaikscioti :) Sakyciau reiktu susesti ir normaliai pasisneketi, ziurek gal ir sutiks taip be jokiu issidirbinejimu parduoti uz rinkos kaina, gal dar ir su nuolaida kokia. Bet jei akivaizdziai siuncia nx tai kodel gi nepabandzius.

T:)