Tema: Re: pratesiant tema apie privalomaji civilini...
Autorius: gopas
Data: 2012-02-19 00:41:36
Tai reiškiasi registruotą automobilį, kuris laikomas užrakintame garaže, bet šiuo metu stovi ant kaladžių, galime vadinti NAUDOJAMU, nors jis ten stovi jau
tris su puse metų. Kadangi jis vadiniamas naudojamu - jis privalo būti apdraustas. Bet kadangi technikinė pasibaigusi, o iki technikinės ant kaladžių nenučiuoši,
tai draustis kaip ir nereikia, nes draudimas be technikinės negalioja...

Paradoksas kažkoks :)