Tema: Re: IDV mokesciai kas menesi
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-10 15:39:09

> PSD reikia mokėt po 72 litus, kitaip negalios draudimas, galbūt galima
> sumokėt 12x72 iš kart, nežinau, be to nežinau, ar jei esi darbuotojas, irgi
> reikia mokėt kas mėnesį, manau, kad ne

Vat cia ir idomu nes per ta IDV skaiciuokle internetine irasiau suma kiek pajamu si menesi gavau tai man dave PSD daug mazesni nei kad 72LT menesiui, o ten gi skaiciuoja metams... PVZ. Imame 10k suma: http://ksaveras.lt/iv_skaiciuokle/?pajamos=10000&islaidos30proc=1 gaunasi PSD:  315.00LTL  - 315/12 = 26,25LT per menesi... gal as cia klystu bet juk kalkuliatorius skaiciuoja metam kiek PSD priklauso, o PSD vistik procentinis o ne 72LT, va nuo minimumo ir gaunasi 72LT o kas jei as uzdirbau maziau per metus ?

> 2012-05-01 reikia sumokėt už 2011 metus

Tai cia praktiskai idet indeli metam galima ar ne ? ta prasme deklaravimo metu cia ane ?