Tema: Re: Nešyla gyvatukas
Autorius: V
Data: 2012-02-09 20:19:48
jei temperatura palaikoma ir yra cirkuliarinis siurblys, tai problema gali
buti ta, kad nepadarytas nuorinimas arba is viso nenumatyta tokia galimybe;
keiciant gyvatuka buvo uzsuktas vanduo; vel atsukus virsutineje
cirkuliacinio konturo dalyje galejo susidaryt oro kamstis del kurio
cirkuliacija nebevyksta;
pries niolika metu panasi problema buvo isspresta taip, kad komunalininkai
virsutiniam aukste ant vamzdzio auksciausiam cirkuliacinio konturo taske
padare nuorinimui skirta krana; norint per ji ir vandeni buvo galima leist
:-) dabar turbut statytu ne krana, o specialiai nuorinimui skirta voztuva;
dar gali but kas nors keiciant gyvatukus ne taip sujungta arba kaimynai
grindini sildyma nuo stovo pasijunge;