Tema: Re: Kaip kovot su medziotojais
Autorius: ukininkas
Data: 2012-02-01 13:20:34
Jei pats medziotojas, tada nieko neaiskinsiu, nes jus ten vienas kita
pazystat, tuoj bus kalbu kas ka  skundzia.

Pasakysiu situacija ivykusia pries kelis metus.

I savo miska ivaziuodavau su savo lengva auto.
Dirbu ten nuo ryto, kapoju sau kirviu virtuoliu sakas.
Atsisedu ant kelmo, ramiai valgau lasinius su svogunu.
Is vienos puses misko pradedu girdeti varovu garsus.
Masinoje turiu video kamera, pasiimu ja ir lendu is misko i priesinga puse
nuo varovu.
Aplink miska kas kelias desimt metru issirikiave medziotojai, as su kamera
islysdamas filmuoju.
Laimei nenusove.
Saukiu ir klausiu, kur burelio vadas, kodel mano miske medioja manes
neinformave, kai tuo tarpu as tame miske ivaziaves su sava auto galima
sakyti poilsiauju.
Visi tampo peciais, staigiai isardo sautuvus, suseda i auto ir be zodziu
issivazineja.
Varovus irgi kazkas perspeja jau anoje puseje misko ir visi nustoja rekauti
irgi begom is misko ir susede i masinas ten toli anoje puseje misko
isvazineja. Kamera tiek nepritraukia, kad uzfiksuociau numerius.
Tarp kitko kameroje puikiai matosi, kad didzioji dalis varovu buvo
nepilnameciai vaikai.
Ta karta nutylejau, jokiu slieku neieskojau, niekas ir man daugiau tame
miske nieko nesake.
Dabar medziotojai isnaglejo, suare iki pat misko viska.
Po mano bandymo paskambinti vadui ir graziuoju susitarti, man pasiule
pasidaryti kelia misko rubeziu kirtimu juostoje. Tai tikrai mane uzsiutino.