Tema: Re: Ka daryt..?
Autorius: Tomas
Data: 2012-01-30 23:14:25
Kad numanau ką reikėtų toliau iškart daryti, atlikti atseit neteisėtus veiksmus. O veiksmas judrioje sankryžoje, vidury dienos, dabar tiksliai nepamenu, bet greičiausiai po kamerom. Rygos-Laisvės pr. sankryža..? Balsai neirašinėjami, tik vaizdas. Durnai atrodytų - pasiveju, prisipisu prie nekaltų piliečių, susimušam. Na man panašiai yra buvę, bet kadangi anakart kandis buvo švirkštais bei peiliais apsikarstęs, pareigūnai nekreipė dėmesio, ką  jis ten peza kaip mane dabar į teismą duos ir kad man šūdai užvirė. Bet dabar aš vienas, o jie trys, trys liudininkai.