Tema: Re: Nu bliat Teisine valstybe (apie DNB banka)
Autorius: Ozas
Data: 2012-01-26 09:53:44
Arba savavaliskai nutraukia mokejimo korteles galiojima (tipo prabuvo 6 men
nenaudojama - padare "kill")

Bet kai reikejo paskolos ikeiciant NT - tik jie padejo.

Ozas

"rl"  wrote in message news:jfphk1$op3$1@trimpas.omnitel.net...

"Normalus" ten bankas :)

Viena karta nuraso -10Lt uz korteles neegzistuojanti pratesima -
pagaidini per ju el. bankininkyste - uz poros dienu +10 Lt

O siaip tai durnius gaudo jie ten tyliai, tai koki korteles draudima
ijungia neprasyti uz 3 Lt/men, tai va siaip nuskaito kartais nei uz ka.
Zodziu reikia stebeti pastoviai saskaitos istorija :(

Seb'e ir swedbanke to nepastebeta nei karto...