Tema: Re: Ar galima neteikti paslaugu ?
Autorius: Renookas
Data: 2012-01-31 14:42:52
as kazkada moki vezi anglis maisais pirkau. geros anglys, ne smulkios, dega
kaitriai. Atvaziuoju dasipirkti, kazkokio sudo uzvezta litu pigiau. sakau
nx, ka cia pardavet... nors atgal vezk.. pasikalbejom, nusiunte likuciu
susipirkti i kita filiala. tada ant maiso perziurejau kad tiekia, pasirodo
vilnieciai. susiskambinau, paklausiau kas per situacija, sako isspyre mus
nes nesutikom litu nuleisti kainos, o jau neturim is ko. nuvaiavau i vilniu
ir nusipirkau. Paskui moki vezi kiekviena karta nuejes vis kada bus anu
angliu ,kada bus anu angliu. O situ prastu neperku. kita karta vilniuje
pirkdamas, sakau kaip situacija. Sako moki vezi kitam sezonui siulo tiekti
anglis. Sakau matyt pakankamai uzknisau :D sako jo, klientai tiek vienam
skyriuje tiek kitam Kauno mieste vis klausineja situ angliu ir nauju kad ir
pigesniu neperka. NA cia buvau as ir mano tevas :) kaip minimum, o gal net
ir daugiau buvo. Deja pernai nebereikejo tu angliu tai nz ar pasitaise
situacija ar ne. Bet esme kad produktus visgi labai itakoja ir pirkejai.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:jg4g36$u13$1@trimpas.omnitel.net...

Įdomu tai, kiek aš su tuo susidūriau, kad keli klientai paprašę kažkokio
nedefaultinio produkto centrui duoda didesnį motyvą imt prekę, negu
vadybininkai-pardavėjai :)