Tema: Re: teleskopas, bananas ir kiti pagaliai
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-24 17:10:17
Normaliam žmogui - matomai tokie dalykai nereikalingi.
Bet beveik garantuoju, kad, pasitaikius kad ir vienetiniam atvejui, kada tos
lazdos reikėjo, tikrai gailėsies, kad nesivežiojai :)

"911"  wrote in message news:jfkhgp$9ft$1@trimpas.omnitel.net...

as niekaip nesuvokiu kam normaliam zmogui automobilyje kirviai lazdos etc?
nei tu ten eisi nei kaposi ka su tuo kirviu.. o jei jau pasiruoses kapot-
tai reik pas gydytojus kreiptis, o ne kirvi veziotis...
Ir cia absoliuciai nieko bendro nera nei su uzpuolimu nei to tavo seno
lauzho nusavinimu;)