Tema: Re: Mokslai
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-21 12:10:42
Nusprende, kad uzskaitytas, nes destytojas pasake, kad gavo ivertinima,
kurio laisvai uztenka. Ir to dalyko skolos nerode prisijungus prie sistemos
:)
"gopas"  wrote in message news:jfd3rh$d8u$1@trimpas.omnitel.net...

Kai praejo to dalyko kursa, is ko nusprende, kad jis jai uzskaitytas?
Nenoriu but kategoriskas,
bet man atrodo tavo drauge pati kalta, kad laiku nepasitikrino semestro
pazymiu sistemoje ar kazkur
kitur. Nei normalu, nei nenormalu...visko buna. Nieko baisaus, pakartos
kursa ir apsigins ta bakalaurini.
As tai sakiau ir sakysiu, kad blogas studentas tas, kuris niekad neturejo
skolos :)

Pas mane kurse (kokiais 2004 metais) buvo toks bajeris, kad vienas grupiokas
vaiksciojo i paskaitas,
ir tik po geru puses metu netycia pasiziurejes i informacini stenda
suzinojo, kad jis yra isbrauktas is
sarasu, nes vietoj dvieju leistinu skolu pasirodo turejo tris.