Tema: Re: IDV Dar keli klausimai :)
Autorius: tOMZY
Data: 2012-01-17 18:57:41
na, taip - apskaitą vesk taip, kad prieš deklaruodamas turėtum galimybę
pasirinkt tau labiau apsimokantį būdą,jei iš anksto neina numatyt.
"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Kaip supratau ne IV, o IDV vadinama individualioji veikla tai taip parasiau,
dar cia kelis klausimus turiu:

1. As darau projekta ir pvz. man reikia pasamdyti zmogu, kiek zinau galiu
samdyti, pvz. pagal autorine sutarti - kas tokiu atveju darosi su GPM, gavau
pajamas - moku GPM - samdau zmogu dar ir jo GPM moku ? ar tuo atveju jei as
ne pats paemiau tas pajamas, o samdziau zmogu tik 1 kart reiks jo GPM
sumoketi ?

2. Apskaitos zurnalas - pasirinkus 30% fiksuotu islaidu vedamos tik pajamos,
bet pvz. as nezinau  kas man apsimokes labiau, o tai paaiskes gale metu tai
butu gerai vesti ir islaidas bet pamacius kad ju maziau nei 30% pasirinkti
fiksuota, bet jei rasysiu islaidas ar galesiu tai padaryti ar man geriau
kokiam excelyje viska pradzioj rasytis ?

JDM.