Tema: Re: Sutikimas su taisyklėmis internetiniuose puslapiuose
Autorius: V
Data: 2012-01-03 20:19:29
manyciau paciam vartotojui ka nors irodyti ar pateikti irodymus butu ne ka
lengviau, nes ne jis ta sistema kontroliuoja, neturi jos kopijos;
nebent su antstoliu dar karta nufilmuotu visa procesa;
jei butu narpliojama kokia afera, tai tyrejai paimtu serverius ir ieskotu
irodymu;
o del paslaugos teikejo galimybiu irodyti ar vartotojas ka nors mate ir
spaude, ar "pasirase" dokumenta, nors nebuvo naudojamas elektroninis
parasas, tai turbut priklausytu nuo to, kas ten per sistema, ar yra kokios
nors papildomos popierines sutartys, kas yra tas paslaugos teikejas: bankas
ir ju internetines bankininkystes sistema, interneto paslaugu teikejas ir ju
savitarnos svetaine, studentas ir jo e-shopas ar pazinciu svetaine;
studentas pvz. gali savo serveryje pranesima isimt/idet/pakeist po kelis
kartus per diena, gali leist tai serveriuka tai su pranesimu, tai be
pranesimo, ir galimybe ka nors susekti nelabai didele, nebent jei pagausi uz
rankos arba su antstoliu video irasysi; bankinej sistemoj galbut liktu
daugiau abieju pusiu veiklos irodymu;