Tema: Re: kas gręsia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 13:16:44
T.y. Lietuvos antstoliai Anglijoje neiskos.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Vietiniai antstoliai "toje" shalyje neiskos. Jie tik nukreips pas vietinius.

"Virtualus"  wrote in message news:jdunqu$4j8$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip tai jei isvaziavai is LT, turejai deklaruoti isvykima, nurodant sali i
kuria vaziuoji. Tokiu atveju antstoliai ieskos saskaitu toje salyje.

Jei isvykimo is LT nedeklaravai, atsidares saskaita kitoje salyje privalai
informuoti VMI apie tokia saskaita. Tokiu atveju velgi antstoliai ten
ieskos. Jei to nepadarei, tai mamka gali anstoli informuoti, tuomet ir VMI
siek tiek pakrutinti gali...