Tema: Re: IV keli kl.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-13 20:12:55
Iseina, kad issimt IV man gali tekti susimoketi PSD uz siuos metus dar siemet? na nes nezinau ar duos jei nesumoketa ir jei jie reikalauja kas menesi, bet tik deklaravimo metu tai butu daug paprasciau viskas, nors aisku mokant kas menesi nesusidarytu dideliu sumu... na sito as ju vistiek dar klausiu kaip eina...