Tema: Re: pokstas rimtai
Autorius: svyt
Data: 2011-10-12 03:30:48
nu kuras pigiau nei lt, brangiau gal, bet tai yra subjektyvu, daug laiko ten
praleidau, bendravau su lenkais ten dirbanciais ir gyvenanciais kaip
emigrantui siuo metu viena is patraukliausiu saliu uzsidirbt, gyvent
nezinau, o vietiniu- dauguma ju gyvena prancuzijoj, metse ir ryte varo i
darba liukse gal tik 20 km.yr savu minusu kiekvienoj saly, as pries metus su
zmona turedamas didele galimybe rinktis, sprendeme kur apsistot (zmona
laukiasi) ir apmaste regiono perspektyvas, pasirinkom visgi lietuva kaip
namus (mano zmona ne lietuvos piliete). kiekviena salis kazkuriu istoriniu
laikotarpiu isgyvena pakilima ar nuosmuki, bet lietuva visgi gana stabilioj
vietoj, cia nebuna taifunu, zemes drebejimu ir kitu gamtiniu kataklizmu,
zmones neagresyvus, revoliuciojos siam regione praeina gana svelniai. Ir
svarbiausia, cia maziausia sansu sutikt koki sveiku (musu) protu nesuvokiama
valdzios-teismu sprendima.

--
vyt/ /