Tema: Re: PCAD
Autorius: Ozas
Data: 2011-10-07 08:46:53
Duomenys prashoka. Kadangi auto neviena, tada kyla noras is tiesu
susideklaruoti gyvenama vieta kaime, persirashyti tech.pasus ir
susideklaruoti gyvenama vieta atgal į Vilniu. Viskas legalu (kaima turiu
nuosava).

Kitas klausimas - Linai, gal zinai del PCAD galiojimo UK - dabar praktiskai
visos draudimo kompanijos zalia korta by defoult duoda be galiojimo UK. Jei
pasakai kad reikia ir UK, tai +300lt (plius minus).  Pagal mane istatymas to
nenumato...

Pagal istatyma:
10 straipsnis. Draudimo sutarties galiojimo teritorija

1. Įprastinė ar pasienio draudimo sutartis, sumokėjus vieną (bendrą)
draudimo įmoką, visą draudimo sutarties galiojimo terminą, įskaitant bet
kurį laikotarpį, kai draudimo sutarties galiojimo metu transporto priemonė
yra kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse, suteikia kiekvienoje Europos
Sąjungos valstybėje narėje tokią draudimo apsaugą, kokios reikalauja tos
Europos Sąjungos valstybės narės transporto priemonių valdytojų civilinės
atsakomybės privalomąjį draudimą reglamentuojantys teisės aktai, arba
draudimo apsaugą pagal šį įstatymą, jei ši apsauga yra didesnė. Įprastinė
draudimo sutartis, pagal kurią išduota žalioji kortelė, taip pat suteikia
draudimo apsaugą žaliojoje kortelėje nurodytose užsienio valstybėse.

2. Įprastinė ar pasienio draudimo sutartis, sumokėjus vieną (bendrą)
draudimo įmoką, visą draudimo sutarties galiojimo terminą taip pat galioja
ir suteikia draudimo apsaugą Šveicarijos Konfederacijoje pagal Šveicarijos
Konfederacijos teisės aktus. Įprastinė draudimo sutartis taip pat suteikia
pagal šį įstatymą privalomą draudimo apsaugą dėl žalos, padarytos per eismo
įvykį nukentėjusiems tretiesiems asmenims, nuolat gyvenantiems Europos
Sąjungos valstybėje narėje, jų tiesioginėje kelionėje tarp dviejų
teritorijų, kuriose galioja Europos bendrijos steigimo sutartis, jei už
teritoriją, per kurią vykstama, nėra atsakingo nacionalinio draudikų biuro.

3. Lietuvos Respublikoje yra pripažįstamos ir laikomos atitinkančiomis šio
įstatymo nuostatas kitų Europos Sąjungos valstybių narių draudimo įmonių
arba filialų sudarytos transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės
privalomojo draudimo sutartys.

4. Žalioji kortelė galioja ir suteikia draudimo apsaugą žaliojoje kortelėje
nurodytose valstybėse, jei draudikas ir draudėjas nesusitaria kitaip, pagal
tų valstybių teisės aktus.

--
Ozas

MB w202 2.2 CDI '98