Tema: Re: Del darbo etatu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-10-06 16:22:16
Tai čia tipo taip:
UAB X, vienas ir tas pats žmogus dirba 8 val gružčiku, ir 4 val.
štabeliuotoju.
Lapkričio 1-28 dienomis imtinai gružčiko etatas gauna kasmetinių atostogų, o
štabeliuotojui dėl darbo krūvio tuo metu atostogų neduoda. Čia tipo taip
atostogauti? :D
J.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Darbo inspekcija sako taip:

    Atkreiptinas dėmesys, kad DK nuostatos nereglamentuoja, kaip darbdavys
turėtų suderinti darbuotojo darbo, atliekamo pagal pagrindinio ir papildomo
darbo sutartis, darbo grafikus, t. y. ar papildomas darbas bus dirbamas
darbo, atliekamo pagal pagrindinę darbo sutartį, laiku ar po jo, tačiau
visais atvejais darbdavys privalo užtikrinti darbuotojui tinkamas darbo
sąlygas bei užtikrinti darbo laiko apskaitą. Taip pat DK nuostatos nenumato
minimam darbuotojui draudimo dirbti papildomo darbo sutartyje sulygtą darbą
tuo metu, kai darbuotojui pagal pagrindinę darbo sutartį nustatytas poilsio
laikas ar jam suteiktos atostogos.

Bet cia kalba, tik kai pas viena darbdavi kelios sutartys. Kai skirtingi
darbdaviai - ribojimu nelabai matau.

"Velkam"  wrote in message news:j640ln$1oh$1@trimpas.omnitel.net...

Na va man tas momentas ir idomiausias. Dabar yra taip kad pagrindinej
darbovietej dirbu 8 val, tada dar kirtur 2 valandas, ir yra poreikis
isiforminti dar dviejose darbovietese, tai vat ir klausimas kiek realiai
galima ten tu valandu forminti.