Tema: Re: Pakomentuokit banko veiksmus
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-04 14:16:17
ar tikrai? Sutinku, kad eur/lito kursas gali buti labai stabilus, bet yra niuansu - perkant/parduodant stambesni eur kieki kursas visada derinamas (bent jau imones tuo naudojasi), atsiskaitant kortelemis taip pat imami paprastai palankesni kursai. Pasilygink, ziurek dar pasirodys, kad keli triuksma del to, kad per mazai sumokejai :)

T:)