Tema: Re: Seneliu zeme
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-02 19:52:05
Tai valstybine = niekieno?

O jei paprasciau - valstybe, tai toks pat savininkas, kaip as ar tu. Ir kam
parduot zeme sprendzia ji pati. Argumentas - o cia mano senelis pragere,
parduok man pigiau - tau pardavinejant buta ir derantis del kainos ar isvis
sprendziant klausima ar tu nori parduoti - tau itakos nedarytu. Taip pat ir
valstybe - pardavineja kada nori (skelbdama aukcionus zemes fondo puslapyje)
ir kam nori (pavyzdzui suteikdama lengvatas ukininkams ir pan.). Kad
valstybe nores ispjaut gabala sklypo esanti kazkur viduryje kitu zemes
sklypu ir parduot tau ji uz grazias akis, taip sumazindama galimybe parduoti
aplinkinius sklypus - mazai tiketina.

"Turistas"  wrote in message news:j6a4cs$6bu$1@trimpas.omnitel.net...

>O kas nors i tavao buta pretenduoja - manau sansai man didesni?

> Niekineo sklypas, tai cia kaip - kaip bulves kolhozo sandelyje?

Jei kas nors butu paemes, jau butu bent jau suares....
Dabar visiskai apleista, manau liko valstybine zeme...
Vieta labai atoki, tarpas tarp 2 misku....baigia jau misku ir uzaugti....