Tema: Re: Kokiu greiciu galima kirsti sankryza per zalia sviesa?
Autorius: V
Data: 2011-10-02 17:52:16
turi pasirinkt saugu greiti ir isitikinti manevru saugumu ne tik sankryzose,
tuo labiau jei blogas matomumas;
sankryzoje gali buti manevra baiginejantis auto, per pereja nespeje pereiti
pestieji, gali buti kliutis, eismo ivykis ir t.t.;
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/situacijos-sankryzoje-analize-keliu-policijos-akimis-ket-pazeide-motociklininkas-59-147367
zalias sviesoforo signalas dar nereiskia, kad gali varyt i nieka
nekreipdamas demesio;

o del aprasytos kolonos-nekolonos, tai greiciausiai tektu sprest teismui;
vieni netinkamai organizavo eskorta ir kolonos judejima, kiti varo per
raudona, nes mano kad visi zino kad cia kolona; per zalia vaziavusam turbut
reiketu irodinet, kad jokios kolonos ir kliuciu sankryzoj nebuvo, kol
nesusidure su motociklininku;